Prekių grąžinimo sąlygos

  •  

    1. Jei pakuotė nebuvo pažeista ar išpakuota, Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. Teisė atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties Pirkėjui negalioja, jeigu buvo sudaryta viena iš Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių, o būtent teisė atsisakyti sutarties negalioja:
      - sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
      - sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
    2. Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša užpildydamas el. prašymo formą. Gavęs Pirkėjo prašymą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
    3.  Kiekvienos www.halmarbaltika.lt parduodamos prekės garantija suteikiama tik pateikus šiuos pirkimo dokumentus: pirkimo-pardavimo sutartį, pinigų apmokėjimo kvitą, gedimo aprašymą bei gedimo nuotrauką. Visa ši informacija turi būti išsiųsta el.paštu info@halmarbaltika.lt
      Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-30 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.
    4. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.
    5. Garantinis laikas prekėms yra 2 metai, nuo pirkimo-pardavimo kvito išdavimo dienos.